Home » F.A.Q

WAT IS DE PROCEDURE OM ELKAAR TE ONTMOETEN OP SCHIPHOL?

Voor de terugreis vanuit Luchthavens houden wij uw vlucht in de gaten op vertragingen

± 25 min na de landingstijd van uw vlucht, neemt uw chauffeur contact met u op.
Houdt a.u.b. uw mobiele telefoon na de landing aan zodat eventuele communicatie mogelijk blijft.
 

± 45 MINUTEN NA LANDINGSTIJD VAN UW VLUCHT ​STAAT UW CHAUFFEUR BUITEN BIJ VERTREKHAL 3 BLOK A OP U TE WACHTEN. 

Indien uw vlucht nummer of aankomstdatum verandert is graag tijdig doorgeven via mail of

bel 033 88 77 600 

 

ik heb geen bevestiging mail ontvangen ?

Indien u geen bevestiging e-mail van ons heeft gekregen binnen 8 uur na het maken van uw reservatie, contacteer ons. In de meeste gevallen wordt dit veroorzaakt doordat sommige anti-spam filters een normaal email voor een spam aantonen. 

Controleer daarom ook de spamsectie, om er zeker van te zijn, dat ons email er echt niet is. 


Hoe kan ik betalen?
U kunt cash betalen, per krediet- of andere betalingskaart vooraf via internet, of met een kredietkaart direct in de wagen. Bedrijven hebben de mogelijkheid om af te rekenen nadat een factuur is uitgegeven – dit moet wel van te voren worden geregeld. Indien u cash betaalt, kunt u met lokaal geld betalen. 
 
Ik wil vooruit betalen, is dit mogelijk ?
Ja, dit is mogelijk, als u dit in de E-mail aan ons doorgeeft, geven wij het juiste rekening nummer etc. aan u door.

Wanneer moet ik afrekenen?
Als u wilt kunt u ook het gehele bedrag ineens betalen. In dat geval krijgt u van de chauffeur een voucher als bewijs van betaling. 

Heeft u een kwitantie nodig?
In dat geval vraagt u de chauffeur om u een kwitantie te geven. Op verzoek schrijven we ook een factuur voor u uit – belasting document voor bedrijven. 
 
Wat gebeurt er als mijn vlucht later aankomt?
De chauffeur wordt automatisch geïnformeerd door onze centrale. De centrale controleert alle vluchten online. Er worden in geen geval extra toeslagen of andere tarieven gehanteerd voor het wachten op uw vlucht. 

Onze groep verblijft in verschillende adressen, wordt er toeslag gerekend?
bij het zelfde plaats wordt er € 7,5 per extra toeslag gerekend. In bijzondere gevallen kan andere toeslag gerekend worden, bijvoorb. indien de adressen ver van elkaar ligt etc. in dit geval neem aub contact met onze centrale.

Is het een gewoonte om fooi te geven?
Ja, indien u met de diensten tevreden bent, is het een gewoonte om 10%-15% van het betaalde bedrag als fooi te geven. Dit is echter altijd uw beslissing. 

Organiseert u een transfer voor meer dan 4 personen?
Geen probleem, het aantal personen is uw beslissing. Voor meer dan 40 personen kunnen we u mini bussen aanbieden en voor grotere groepen mede ook klassieke grote bussen. 

Zijn de prijzen die op de web zijn vermeld per persoon of per auto?
De vermelde prijzen zijn altijd voor een wagen met daarbij een vermelding van het aantal personen dat tegelijk vervoerd kan worden. In geval u veel bagage hebt, geef dit door tijdens uw reservering, zodat we mogelijke problemen voorkomen. 

Heeft u een kinderstoel nodig?

Voorin een taxi moeten kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen de gordel gebruiken en kinderen kleiner dan 1,35 meter een goedgekeurd kinderzitje. Als er geen gordels in een taxi aanwezig zijn, mogen kinderen kleiner dan 1,35 meter niet voorin zitten, terwijl kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen in dat geval los voorin mogen zitten. Gezien de soorten en maten hebben wij deze dan ook helaas niet ter beschikking. U eigen kinderstoeltje kunnen wij helaas ook niet in bewaring nemen.

 
Speciale wensen?
Geen probleem, wij zorgen ervoor. Informeer ons echter tijdig, tijdens het reserveren. Speciale wensen hebben meestal oudere mensen, gehandicapten etc. 

ik heb extra groot bagage?
Geen probleem, informeer ons daarover altijd vooraf, tijdens het reserveren. 

Welke uren staan we voor u ter beschikking?

Personenvervoer verzorgen wij 24 uur lang /7 dagen per week. Het is echter nodig om uw vervoer van te voren regelen. Indien u vervoer nodig heeft tijdens de late avond- of vroege ochtenduren, bel ons altijd minimaal 1 dag voordat u vervoerd wilt worden. Ons dank ervoor. 

 

Staat uw antwoord niet bij?
Wij staan U graag te woord.