WAT IS DE PROCEDURE OM ELKAAR TE ONTMOETEN OP SCHIPHOL?
Voor de terugreis vanuit Luchthavens houden wij uw vlucht in de gaten op vertragingen
± 45 MINUTEN NA LANDINGSTIJD VAN UW VLUCHT STAAT UW CHAUFFEUR BUITEN BIJ VERTREKHAL 3 BLOK A OP U TE WACHTEN.
Indien uw vlucht nummer of aankomstdatum verandert is graag tijdig doorgeven via mail of
bel 033 88 77 600
ik heb geen bevestiging mail ontvangen ?
Indien u geen bevestiging e-mail van ons heeft gekregen binnen 8 uur na het maken van uw reservatie, contacteer ons. In de meeste gevallen wordt dit veroorzaakt doordat sommige anti-spam filters een normaal email voor een spam aantonen.
Controleer daarom ook de spamsectie, om er zeker van te zijn, dat ons email er echt niet is.
Hoe kan ik betalen?
Wanneer moet ik afrekenen?
Heeft u een kwitantie nodig?
Onze groep verblijft in verschillende adressen, wordt er toeslag gerekend?
Is het een gewoonte om fooi te geven?
Organiseert u een transfer voor meer dan 4 personen?
Zijn de prijzen die op de web zijn vermeld per persoon of per auto?
Heeft u een kinderstoel nodig?
Voorin een taxi moeten kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen de gordel gebruiken en kinderen kleiner dan 1,35 meter een goedgekeurd kinderzitje. Als er geen gordels in een taxi aanwezig zijn, mogen kinderen kleiner dan 1,35 meter niet voorin zitten, terwijl kinderen groter dan 1,35 meter en volwassenen in dat geval los voorin mogen zitten. Gezien de soorten en maten hebben wij deze dan ook helaas niet ter beschikking. U eigen kinderstoeltje kunnen wij helaas ook niet in bewaring nemen.
Geen probleem, wij zorgen ervoor. Informeer ons echter tijdig, tijdens het reserveren. Speciale wensen hebben meestal oudere mensen, gehandicapten etc.
ik heb extra groot bagage?
Welke uren staan we voor u ter beschikking?
Personenvervoer verzorgen wij 24 uur lang /7 dagen per week. Het is echter nodig om uw vervoer van te voren regelen. Indien u vervoer nodig heeft tijdens de late avond- of vroege ochtenduren, bel ons altijd minimaal 1 dag voordat u vervoerd wilt worden. Ons dank ervoor.
Staat uw antwoord niet bij?
Wij staan U graag te woord.